NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Rossmann i MyLED z pierwszą w Polsce interaktywną kampanią na ekranach LED

2015-02-05 09:57:49

Mechanizm akcji polega na stworzeniu przez uczestników zabawy walentynki na stronie Rossnet.pl. Uczestnicy wgrywają zdjęcie z dedykacją i wybierają miasto, w którym ekrany LED wyświetlą ich walentynkę w czasie rzeczywistym.

Autor kartki drogą mailową zostanie poinformowany o miejscu i godzinie emisji jego oryginalnych życzeń.  Dzięki interaktywnej kampanii, uczestnicy zabawy będą mogli składać wyjątkowe, walentynkowe życzenia w przestrzeni miejskiej ukochanej osobie.

Interaktywna kampania Rossmann potrwa do 14 lutego. W tym dniu, ekrany we wszystkich miastach wybranych do kampanii, wyświetlą najlepsze zdjęcia i dedykacje osób, które zaangażowały się w zabawę przygotowaną przez MyLED i Rossmann.

To pierwsza tego rodzaju realizacja w Polsce i jedna ze stosunkowo nielicznych na świecie.

Dzięki aplikacji MyLED dokonuje się przełom na rynku polskiego DOOH. Pojawia się możliwość interaktywnego przekazu w przestrzeni miejskiej. To propozycja nawiązania pozytywnej interakcji z odbiorcą, a także urozmaicenie i wprowadzenie niestandardowego przekazu w przestrzeni miast. Jest to nowa perspektywa na komunikację marki z odbiorcą.

Kampania Rossmann jest zapowiedzią rewolucji w polskim outdoorze, która zapewne w niedalekiej przyszłości wpłynie na polski rynek DOOH.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: