Autor kartki drogą mailową zostanie poinformowany o miejscu i godzinie emisji jego oryginalnych życzeń. Dzięki interaktywnej kampanii, uczestnicy zabawy będą mogli składać wyjątkowe, walentynkowe życzenia w przestrzeni miejskiej ukochanej osobie.
Interaktywna kampania Rossmann potrwa do 14 lutego. W tym dniu, ekrany we wszystkich miastach wybranych do kampanii, wyświetlą najlepsze zdjęcia i dedykacje osób, które zaangażowały się w zabawę przygotowaną przez MyLED i Rossmann.
To pierwsza tego rodzaju realizacja w Polsce i jedna ze stosunkowo nielicznych na świecie.
Dzięki aplikacji MyLED dokonuje się przełom na rynku polskiego DOOH. Pojawia się możliwość interaktywnego przekazu w przestrzeni miejskiej. To propozycja nawiązania pozytywnej interakcji z odbiorcą, a także urozmaicenie i wprowadzenie niestandardowego przekazu w przestrzeni miast. Jest to nowa perspektywa na komunikację marki z odbiorcą.
Kampania Rossmann jest zapowiedzią rewolucji w polskim outdoorze, która zapewne w niedalekiej przyszłości wpłynie na polski rynek DOOH.All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET