„Region Zatoki otwiera przed Polską cały wachlarz możliwości w zakresie eksportu produktów i usług, jak i rozwijania oddziałów firm polskich. Możliwości te nie były dotychczas wykorzystywane z uwagi na brak podmiotu, który mógłby stanowić wielopłaszczyznową platformę pomagającą firmom wejść na tutejszy rynek i zaistnieć na nim. Ze względu na strategiczne położenie oraz dogodne dla handlu liberalne prawo Dubaj stał się dla wielu firm idealną bazą do rozwoju kontaktów handlowych na rynkach Bliskiego Wschodu, Azji, wschodniej Afryki, a także na obszarach śródziemnomorskich. Istotną przeszkodą w działaniu na rynkach Bliskiego Wschodu dla wielu firm jest bariera kulturowa i językowa, dlatego nasze działania są ukierunkowane na pokonywanie tych barier w imieniu naszych Klientów” – tłumaczy Maciej Białko, Dyrektor Zarządzający Infinity Media Middle East FZ LLC.
„Realizując kampanię „Europejskich jabłek dwukolorowych” poznaliśmy dogłębnie rynek i zauważyliśmy rosnący popyt na polskie usługi i towary w regionie ZEA. Tym samym postanowiliśmy wyjść naprzeciw polskim przedsiębiorcom szukającym możliwości komunikacji oraz obsługi szerokiego spektrum działań w różnych sektorach rozwijającej się gospodarki Bliskiego Wschodu. Nasza obecność w Dubaju to ważny element strategii rozwoju Infinity Media oraz wzmocnienia portfolio międzynarodowych usług naszego domu mediowego o rynki krajów Zatoki. Globalnym myśleniem i lokalnym działaniem będziemy budować dobre relacje dla polskich firm oraz przewagę biznesową na wschodzących rynkach Zatoki - dodaje Kamil Wojciechowski, Partner Infinity Media Middle East FZLLC.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.infinitymedia.ae oraz na Facebooku www.facebook.com/infinitymediamiddleeast?ref=hl.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET