Agnieszka Marks posiada blisko 10-letnie doświadczeniem w branży reklamy internetowej. Spośród firm, w których pracowała nowa Head of Agency Adexon, warto wymienić domy mediowe Value Media i ZenithOptimedia. Wcześniej zarządzała także działami agencyjnymi w portalu Interia.pl oraz w Nextweb Media.
„W Adexon poszerzyliśmy naszą ofertę o witryny w ofercie na wyłączność, video, pakiety audience i tematyczne. Dzisiaj Adexon to już nie tylko RTB. Staliśmy się siecią reklamową, która generuje i optymalizuje przychody dla Wydawców z wielu źródeł. Bardzo istotnym źródłem są domy mediowe. Chcemy dobrze prezentować i sprzedawać ofertę naszych Wydawców. Wierzę, że dzięki Agnieszce propozycje Adexon będą zauważalne i chętnie kupowane” – dodaje Adam Dyba, CEO Adexon.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET