NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

7 mln polskich użytkowników gra na Facebooku (infografika)

2015-04-03 13:17:02
Responsive image

Ponad połowa użytkowników polskiego Facebooka interesuje się grami. Aż 7,8 mln osób deklaruje swoje zamiłowanie do gier. Co ciekawe większość z nich (51,28%) to kobiety – wynika z analizy aplikacji do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku Catvertiser.com

Na Facebooku sprzedasz nawet mięso - case study

2015-03-31 16:46:47
Responsive image

Pod względem wydatków na reklamę Facebook stał się drugą po Google największą platformą reklamową na świecie. Korzystają z niej wszyscy – od największych marek po lokalne, niszowe firmy. Jednak wielu marketerów nadal postrzega ten serwis jedynie przez pryzmat liczby fanów i ewentualnie poziomu zaangażowania w treści publikowane na profilach firmowych. Tymczasem okazuje się, że Facebook stanowić może doskonały kanał do prowadzenia kampanii, których celem jest bezpośrednie generowanie sprzedaży. I to nie tylko “lajfstajlowych” produktów czy usług takich jak odzież, gadżety elektroniczne czy usługi online. Dzięki reklamie na Facebooku skutecznie sprzedawać można nawet… mięso.

Fundusz KnowledgeHub inwestuje w Beemail

2015-03-18 16:22:48
Responsive image

KnowledgeHub został inwestorem w spółce Beemail, która wprowadziła na rynek pierwszą platformę e-mailingową przeznaczoną dla e-commerce. Docelowo KnowledgeHub posiadać będzie 33% udziałów, a pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców.

Nowy Head of Agency Sales w Adexon

2015-03-10 15:43:38
Responsive image

Do zespołu sieci reklamowej Adexon dołączyła Agnieszka Marks, obejmując stanowisko Head of Agency Sales.

Michał Łukasiewicz w Catvertiser.com

2015-03-06 11:05:40
Responsive image

Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

Nowe podejście do retargetingu w kampanii „Smaczna Strona” Tesco

2015-02-16 11:40:01
Responsive image

Tesco zwiększyło wysokiej jakości ruch i liczbę wejść na „Smaczną Stronę” z przepisami dzięki internetowej kampanii reklamowej wykorzystującej bannery retargetowane na podstawie przeglądanych przepisów portali kucharskich. Kampania została zrealizowana przy współpracy agencji Tylko FMCG i Bidlab.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: