Sieć Royal Ad podpisała umowę dającą jej prawo do sprzedaży powierzchni reklamowej
w serwisach skupionych w grupie Hoblo. Dzięki nawiązanej współpracy, sieć otrzymała wyłączność na sprzedaż reklamy w witrynach internetowych: wedkuje.pl, dobroni.pl, poluje.pl, wterenie.pl, zegluje.pl, splendo.pl.
Z okazji Walentynek, sieć drogerii Rossmann i firma MyLED realizują pierwszą w Polsce interaktywną kampanię w outdoorze na ekranach LED. Motywem przewodnim działań jest stworzenie dedykowanej kartki walentynkowej dla ukochanej osoby i złożenie jej życzeń w przestrzeni miast w niestandardowy sposób.
Dom mediowy Infinity Media promuje kampanię luksusowego samochodu Infiniti QX70 Sport Design. Działania dotyczą kampanii wyprzedażowej rocznika 2014 roku i realizowane są między innymi w telewizji.
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg i kontynuuje współpracę z PKO Bankiem Polskim. Agencja będzie odpowiadała m.in. za obsługę mediów społecznościowych i monitoring internetu.
Jak co roku Marketerzy stają przed dylematem - jak zaskoczyć klientów na święta? Interesującym i mało znanym dotąd przez rynek rozwiązaniem dla działów marketingu jest wysłanie klientom zaskakującego - bo spersonalizowanego video ze świątecznymi i noworocznymi życzeniami.