Gdyby wybory odbyły się w mediach społecznościowych w tej chwili minimalnie większą szansę na reelekcję miałby Bronisław Komorowski, który od niedzieli 17 maja jest na fali wznoszącej. Wskazują na to choćby dane ilustrujące aktywność na oficjalnych profilach kandydatów. Urzędujący prezydent w ostatnich dniach zyskuje zaangażowanych rozmówców.
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Anna Luberska, która objęła stanowisko Social Media Managera. Do zakresu jej zadań będzie należała obsługa profili w social media, współtworzenie strategii komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych oraz współpraca z kluczowymi klientami agencyjnymi.
Gdyby wybory odbywały się w mediach społecznościowych i polegały na oddawaniu głosu za pomocą polubienia profilu kandydata, wygrałby Janusz Korwin-Mikke. Polityka śledzi na Facebooku i Twitterze ponad 653,4 tys. osób. To bezdyskusyjny lider w społecznościach. Drugi jest Janusz Palikot – suma osób śledzących jego profile to 370,9 tys. Trzeci jest Paweł Kukiz – 235 tys.
Łukasz Jakóbiak w swojej odpowiedzi na krytykę, po wywiadzie z prezydentem Bronisławem Komorowskim, powiedział, że cała ta sprawa go wzmocniła. Z analizy Napoleoncat.com faktycznie wynika się, że jego media, po tej awanturze wzmocniły się. Jakóbiak zbudował swoje media wokół kanału na YouTube „20m2″. Umieścił tam w sumie 150 wywiadów, razem z zapowiedziami i innymi materiałami są to 333 filmy, które były wyświetlane ponad 41 milionów razy (dokładnie: 41 134 853 do 17 kwietnia 2015 r.). Nie mieści się wprawdzie w pierwszej 50 najchętniej oglądanych polskich kanałów blogerów, vlogerów na YouTube, ale zapracował sobie na uznanie ponad 267 tys. subskrybentów. W sieci pojawiło się wiele opinii, że vloger na wywiadzie (opublikowanym 12 kwietnia) z Bronisławem Komorowskim stracił.
Sieć reklamy luksusowej Royal Ad powiększyła zespół. Do działu sprzedaży agencyjnej dołączyli Tomasz Strączyński poprzednio związany z portalem Interia.pl oraz Igor Samul współpracujący dotąd z GRY-OnLine oraz bitstar. Tomasz Strączyński i Igor Samul objęli stanowiska Sales Managerów. Do zakresu ich zadań będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.
Sieć reklamowa Adexon podpisała kolejną umowę na wyłączną sprzedaż powierzchni reklamowej z portalem nf.pl. Dzięki kontynuowanej współpracy, sieć utrzymała wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej. Adexon współpracuje z portalem nf.pl od dwóch lat, a umowa została podpisana na kolejny rok.