Ponad połowa użytkowników polskiego Facebooka interesuje się grami. Aż 7,8 mln osób deklaruje swoje zamiłowanie do gier. Co ciekawe większość z nich (51,28%) to kobiety – wynika z analizy aplikacji do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku Catvertiser.com
Pod względem wydatków na reklamę Facebook stał się drugą po Google największą platformą reklamową na świecie. Korzystają z niej wszyscy – od największych marek po lokalne, niszowe firmy. Jednak wielu marketerów nadal postrzega ten serwis jedynie przez pryzmat liczby fanów i ewentualnie poziomu zaangażowania w treści publikowane na profilach firmowych. Tymczasem okazuje się, że Facebook stanowić może doskonały kanał do prowadzenia kampanii, których celem jest bezpośrednie generowanie sprzedaży. I to nie tylko “lajfstajlowych” produktów czy usług takich jak odzież, gadżety elektroniczne czy usługi online. Dzięki reklamie na Facebooku skutecznie sprzedawać można nawet… mięso.
KnowledgeHub został inwestorem w spółce Beemail, która wprowadziła na rynek pierwszą platformę e-mailingową przeznaczoną dla e-commerce. Docelowo KnowledgeHub posiadać będzie 33% udziałów, a pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców.
Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.
Tesco zwiększyło wysokiej jakości ruch i liczbę wejść na „Smaczną Stronę” z przepisami dzięki internetowej kampanii reklamowej wykorzystującej bannery retargetowane na podstawie przeglądanych przepisów portali kucharskich. Kampania została zrealizowana przy współpracy agencji Tylko FMCG i Bidlab.